Delen als een baas

Het lijkt tegenwoordig wel alsof mensen elk detail van hun leven online willen delen. Dat ze naar het toilet gaan. Wat hun huisdieren eten bij de lunch. Vodafone viert dit online delen (oversharen). Onder het mom van ‘berichten waarmee de wereld écht moet kennis maken’ roemt de campagne hele gewone tweets door ze grote bekendheid te geven op billboards, abri’s, Boomerang kaarten, advertenties in kranten en in commercials op de radio.

Door simpelweg te retweeten of reageren op een doorsnee tweet met de hashtag #delenalseenbaas, kan iedereen de beste oversharers nomineren op delenalseenbaas.nl. Genomineerden krijgen hun tweet in de vorm van een webfilm waar visueel veel aandacht aan is besteed. Rappert Sef bepaalt uiteindelijk welke nutteloze tweet eeuwige roem verdiend.

Complimenten aan beide bureaus. Artwork is subliem.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...