DejaView

Amerikaans automerk Infiniti heeft voor haar nieuwste model (de Q50 luxury sports sedan) een indrukwekkend verhaal neergelegd: Deja View. Een interactief verhaal dat door elke kijker wordt aangepast en zo volledig inhoudelijk responsive is.

De film begint met een stel in dé auto. Waar normaliter je ervan uitgaat dat zij ook een stel zijn, kom je er al snel achter dat de acteurs twee totale vreemden van elkaar zijn. Niet wetende wie ze zijn, hoe ze daar terecht zijn gekomen en voor wie ze wellicht op de vlucht zijn. Ze hebben alleen de auto en hun mobiele telefoon. En jou. Want jij kunt hen helpen met het verhaal, hun route en mogelijke oplossing van hun huidige staat.

Door te bellen, maakt de film gebruik van ‘natural language processing systems’ die ervoor zorgen dat wat jij zegt, daadwerkelijk hout snijdt en invloed heeft op het verhaal. En dat zorgt ervoor dat iedereen een eigen entertainende versie heeft van een spannend verhaal. Geschreven door de schrijvers van ‘Blair Witch Project’, geproduceerd door Campfire

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...