De tweede editie van Digital Dinner Amsterdam

Creatief directeuren van vooraanstaande internationale bureaus uit het netwerk van Creative Social zullen zichzelf presenteren. Het thema van deze editie is ‘What’s next & who’s next in digital’. In het publiek zit een exclusieve afvaardiging van creatieven van jong naar oud van Nederlandse digitale topbureaus.

Vorig jaar werd Digital Dinner Amsterdam gehouden op het Westergasterrein, maar dit jaar is restaurant Pompstatopn het toneel voor een gezellige avond. Op 20 maart wisselen creatieven en marketeers van gedachten over de nieuwste ontwikkelingen op creatief en digitaal vlak en ze delen zij hun visie met elkaar. De genodigden zijn vooraanstaande digitale bureaus waarvan dit jaar, gelet op het thema, een senior en een junior zijn uitgenodigd. De avond is exclusief toegankelijk voor rond de 100 genodigden, al is er daarnaast een beperkt aantal plekken beschikbaar voor geïnteresseerden via de website.

In samenwerking met Creative Social, het wereldwijde digitale collectief dat inspirerende evenementen organiseert voor de creatieve industrie, zijn aan de hand van het thema kopstukken van gerenommeerde bureaus uitgenodigd.
Moderator van de avond is Mervyn ten Dam (ACHTUNG!). Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.

Meer informatie en info over kaarten is op te vragen via http://www.digitaldinneramsterdam.nl, waar binnenkort ook de sprekers bekend op worden gemaakt.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...