Daily dose of balance

Your daily dose of advertising brengt vandaag your daily dose of balance. New Balance 365 welteverstaan. New Balance heeft een platform opgericht waarbij 365 dagen per jaar, elke dag een korte video getoond wordt. Alle video’s duren maximaal 1:20 (in minuten) en hebben als thema ‘balans’. Hoe toon jij op een creatieve manier balans?

Het project is een samenwerking tussen New Balance, regisseur Jesper Koothoofd en het New Yorkse bureau Mother. Het doel van het project is om de band tussen consument en merk op een diepgaande manier te laden. Het merk inspireert de consument op een dagelijkse basis op het gebied van balans.

New Balance 365

De twee hoofdonderdelen van het project zijn het platform en de Iphone app. Het platform moet een startpagina worden voor de consumenten en New Balance fans. De content zorgt voor een dagelijks contact met het merk en laadt het merk op een geheel eigen wijze. Geen informatie over het merk, maar vanuit de kern van het merk en de propositie. Het verhaal wordt verder doorgevoerd als een Iphone app, waar de verschillende korte video’s als alarmwekker beschikbaar zijn. Start je dag vanaf nu in balans!

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...