Converse The Ticket

Je hebt altijd van die merken die vanuit hun kern disruptief zijn. Altijd iets raars doen, alles net wat anders doen dan de rest. Voor mij is Converse zo’n merk. Niet meegaan in het ritme van concurrenten als Adidas, Puma of Vans. Nee Converse bepaalt haar pad vanuit haar filosofie .

Uit die filosofie komt ook #sneakerswould The Ticket voort. Een campagne die door middel van Ad Block technologie deelnemers unieke films, optredens, afbeeldingen en GIFS tonen. Zoals ze zelf zeggen krijg je toegang tot the sneaker side of the web. Door de browser extensie te downloaden (Chrome en Firefox) worden saaie banners ingeruild voor uitingen die meer de aandacht trekken en waarbij je snel moet klikken om ervan te profiteren.

The Ticket is onderdeel van de grote Converse campagne #sneakerwould. De campagne is gemaakt door Anomaly Amsterdam en Superheroes.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
1Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...