Coca cola movement is happiness

Zo ook in Chili, waar het merk de ‘Movement is Happiness’ campagne voert. Onderdeel daarvan zijn actieve initiatieven die de beleving van Coca Cola vergroten, door mensen te laten sporten of samen iets te ondernemen. En dit keer is de taxi in Chili het instrument voor de campagne.

Reclamebureau McCann plaatste de pedalen van een fiets in een taxi, die ervoor zorgde dat de passagier direct actief werd uitgedaagd. Begon de passagier met fietsen, ging zijn ritprijs direct naar beneden. Bleef de reiziger fietsen, daalde zijn ritprijs. Maar wanneer de passagier stopte met fietsen, steeg direct ook de ritprijs. Met hilarische ritjes voor de taxichauffeur tot gevolg.

Eén ding heeft Coca Cola weer voor elkaar, men stapt met een glimlach de taxi uit.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...