Coca-Cola Let’s Go Crazy

Onder het motto ‘If being kind to strangers seems crazy, then call me crazy’ zien we in drie wereldsteden goede initiatieven ontplooien die elk moment op de dag een stukje leuker kunnen maken. Van een highfive tot een schommel aan een brug. Lachende gezichten en Supertramp op de achtergrond.

Alle verhalen zijn waar gebeurd (ook wij waren skeptisch) en laten de mensen en hun motieven achter de verhalen zien. Zoals het verhaal van Lea. Zij woont in Johannesburg en vind de grote stad kil en grijs. Daarom besloot ze met pruik op willekeurig in de stad bomen en planten te potten. Er is zelfs een Tumblr van haar avonturen.

Een sympathieke campagne maar zeker niet vernieuwend. Erg benieuwd of Coca-cola deze lijn zal doortrekken. De campagne is gemaakt en uitgevoerd door Ogilvy Brazilië.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...