Bud Light March madness

Als onderdeel van het, tijdens SuperBowl 2014 gelanceerde, thema ‘Up for whatever’ koppelt Bud Light zich nu ook aan een ander sportevent: de March Madness maand van de NBA. Een maand vol met spannende krakers, teveel om allemaal te bekijken. Zeker omdat je gewoon aan het werk moet. Maar daar heeft AKQA een oplossing voor bedacht, of beter gezegd, meerdere oplossingen voor bedacht. Allen te bekijken op de ‘Mad things happen‘-website.

marchmadness

Op de website vind je een aantal online tools, waarmee je jouw werkplek kunt omtoveren tot een gigantisch NBA-controlecentrum. Zo kun je bijvoorbeeld een cheatsheet downloaden, waardoor het lijkt alsof je drukdoende bent in een spreadsheet. Deze ziet er zo complex uit, dat zelfs je baas je met rust laat. Maar eigenlijk gevuld is met de laatste statistieken van alle wedstrijden. 

BudLightSheet

Moet je veel online werk verrichten? Zorg er dan wel voor dat je bannerblocker uitstaat. Niet om naar de banners te kijken, maar omdat Bud alle banners met een eigen plug-in vervangt met livescores van de wedstrijden. Zo kun je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en tegelijkertijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws! En heb je even pauze, speel dan Mini-hoops. Kleine games die echte fans spelen, want het blijft natuurlijk niet bij alleen volgen. 

crash

Werken alle bovenstaande middelen niet? Druk dan op de noodknop op de website, want dan wordt je werkplek ‘geïnfecteerd’ met een virus. Tsja, en dan zit er niets anders op dan je game kijken in de lokale sportsbar. 

 

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...