Bobben naar Sochi

In het weekend dat de legendarische Jamaicanen zich zelfs hebben gekwalificeerd legt Zilveren Kruis, partner van NOC*NSF, de uitdaging bij jou. Want jij maakt kans om naar Sochi te gaan. Het enige wat je moet doen is een team van bobsleeërs samenstellen en zoveel mogelijk stemmen vergaren. De teams met de meeste stemmen gaan het daadwerkelijk tegen elkaar opnemen in een bobslee op de ijsbaan van sportcentrum Papendal (Arnhem).

unnamed
De hele campagne wordt verder ondersteund door twee documentaires over twee Nederlandse bobsleeërs Edwin van Calker en Esmé Kamphuis. De campagne is gemaakt door Greenberry.

Credits:

Bureau: Greenberry
Strategie: Jan-Willem van Beek, Bauke Nater
Creatie: Alain Dujardin,  Jeroen Flink
Interactie design: Remko Hulst
Design: Kjeld Meijer, Jesse Zoutewelle
Techniek: Superhero Cheesecake
Regie: Joris Postema
Director of Photography: Pim Hawinkels
Geluid: Sander den Broeder
Montage: Rinze Schuurman (de Trimsalon), Wim Geuzendam
Muziek: Marc Lizier (Klink audio)
Fotografie: Johnny van Bergen
Media: OMD, Radio538
Account: Michael de Kruijf
Productie: Bas van Bokhorst. Wijnand van den Heuvel
Klant: Lies van Berkel, Giscard Monod de Froideville, Walter de Reus (Zilveren Kruis Achmea)

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...