Beer Caviar

Met het WK in volle gang willen merken en sponsors de supporters zich toch wel thuis laten voelen in het verre Rusland. Vaak op een manier die direct ook de vaderlandsliefde uitstraalt. Zo ook het Deense Carlsberg, sponsor van het Deense voetbalteam en het meest gedronken bier door Denen, zelfs als ze in Rusland zijn. Maar het biermerk en bureau CP+B wilde de Denen ook een stukje lokale culinaire kunst laten proeven. En zo ontstond Carlsberg Caviar.

Samen met de Deense chef Umut Sakarya ontwikkelde het bureau en merk de speciale kaviaar, met echte eitjes en de smaak van Carlsberg met behulp van moleculaire gastronomie. Los van de unieke smaak en stunt, houdt het de Denen ook langer op de been. Want, doordat je het eet, drink je ook langzamer en minder.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...