AXE Teleportion

Sommige merken kunnen bijna alles maken. AXE is zo’n merk. Over de wereld is het merk al geruime tijd bezig met innovatieve campagnes en vooruitstrevende media inzet. In Nederland blijft het vaak (te) braaf, maar in de rest van de wereld zijn ze lekker bezig.

Met hun nieuwe campagne gebruiken ze AXE shampoo als … brandstof voor teleportatie. De campagne vertelt het verhaal van een man, die zijn goede vriend wil verrassen met een surprise party omdat hij ontslagen is. Op het moment dat de vriend aankomt bij de party, komt een andere man uit het niets en vraagt de twee om één ding: FUEL!

Wat ontstaat is een interactief verhaal in YouTube waarbij de gebruiker keuzes moet maken om de drie mannen te redden. Met bizarre settings en een eigenaardig plot vermaakt het wel.

De filmpjes zijn geregisseerd door Chad Villella, Matt Bettinelli-Olpi en Rob Polonsky. (via)

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...