Anything but Sorry

Vorig jaar gooide de Canadian Down Syndrome Society hoge ogen in Cannes met hun Down Syndrome Answers waarin, op basis van Google zoekgedrag, de antwoorden werden gegeven door kinderen met het syndrome. Met hun volgende spot richten ze zich op de eerste reactie na de bevalling. Vaak nadat men bevallen is van baby’s met down syndrome, wordt er sorry gezegd. Excuses die nergens voor nodig zijn; het krijgen van een kind, met down syndrome of niet, moet een feestje zijn. Met die boodschap ‘Say Anything but Sorry’ geven verschillende kinderen diverse suggesties wat je kan zeggen, maar ook want je vooral niet moet zeggen.

Naast de video is een heel platform waarop verschillende suggesties worden geopperd die men kan roepen na de bevalling. Van ‘Who’s the Daddy?’ tot ‘What a cute little bundle of farts’. Alle suggesties zijn deelbaar via social. De campagne is wederom gemaakt door FCB Toronto.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...