27 november Zwarte Boekjes Avond

Zwarte Boekjes Avond is een avond waarop alle reclame- en communicatiestudenten van Nederland worden uitgenodigd om met onpartijdige, zeer ervaren mensen uit de internationale reclametop te gaan sparren over hun eigen werk. Een mappenavond, maar dan anders. In rondes van vijftien minuten krijgen zij de kans één op één meer kennis op te doen over hun communicatie. Tussendoor is er de mogelijkheid de kelen te smeren bij onze open cocktailbar.

De aanwezigen:

  • Jeroen Annokkee, de meest bekroonde commercialregisseur van Nederland (reel: http://ow.ly/qKqRY)
  • Boyd Coyner, prijswinnend Creative Director van Adidas’ ‘Impossible is Nothing’, nu oprichter en co-ecd van bureau MeanWhile. (www.mnwhl.com)
  • Peter Hamelinck, Creative Director G-Star, veel bekroond reclamecreatief
  • Bart van der Vliet, Global Communication Strategist op zo’n beetje alle grote consumentenmerken.
  • Karen de Loos, steengoeie marketing- & communicatieadviseur, nog betere matchmaker.
  • De vier partners van Kingsday, samen ook goed voor een stuk of honderd internationale reclameprijzen.

Wij weten wat jij 27 november gaat doen. Inschrijven doe je hier.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...