Tostitos Party Safe Bag

Met de Superbowl op komst, zijn de sportsbars in Amerika goed gevuld met fans van de Falcons en de Patriots. Met zo’n ultieme climax waar fans het hele jaar op wachten en hopen, komt het vaak voor dat men zich voltankt in de bar met bier en bij winst of verlies onder invloed achter het stuur kruipt.

Tostitos, fabrikant van Tortilla Chips probeert dit jaar het goed einde van de wedstrijd te sponsoren door speciale zakken tortilla chips uit te delen. De zakken zijn gevuld met chips natuurlijk, maar hebben ook een toffe add-on. Als de zak leeg is, kan je erin in blazen en door een sensor in de zak wordt gemeten hoe hoog je alcoholpromillage is.

Een gloeiende cirkel op de zak geeft advies of je zelf de weg nog op mag. Wat het extra vet maakt, is de connectie met de Uber app. Als de cirkel rood gloeit, kan je je iPhone erop leggen en dan wordt er direct een Uber besteld. Gemaakt door de geniale mensen van Goodby, Silverstein & Partners.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...