Royal Canin The Furmacy

Het inzicht dat eenzame mensen en honden een goede match zijn, ligt al jaren op straat, maar soms wordt je toch weer verrast door een bepaalde uitwerking. Onderzoek toont aan dat eenzame mensen vaker last hebben van kwaaltjes en komen daarmee vaker in een apotheek dan anderen. Met een overvol asiel was dit voor Royal Canin een reden om twee negatieven om  te draaien naar het positieve. Klanten van de apotheek kregen speciaal voorgeschreven medicijnen voorgeschreven, gebaseerd om het gezelschap van een viervoeter.

Van BarkmeUp tot SleepingBud, voor elke kwaal was er een antwoord in de vorm van een trouwe vriend. Klanten in apotheken werden daarna ook verrast met een free sample in de vorm van een echte asielhond. Prima campagne van FCB Lissabon met een prachtige visuele stijl in de packaging.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook1Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...