Old Spice #smellegendary

Een nieuw jaar, een nieuwe Old Spice campagne. Waarbij het dit keer een nieuw karakter toevoegt aan haar toonaangevende mannen.

De nieuwe man is Legendary Man, een nieuwe (quasi-)Europese man die in een aantal spots de World Cool Limit aan het verbreken is. Elke spot lijkt op een Nike, Adidas achtige stoerheid, maar het zal Old Spice niet zijn als het in totale absurditeit eindigt. Van een rocket Car race, tot een tennispot op een walvis.

De campagne is gelanceerd om de Dirt Destroyer lijn te introduceren. En daarvoor hebben ze zelfs hun eigen oude held Bob Giovanni nieuw leven ingeblazen. Met eigen infomercials daagt hij mannen uit voor de 1-800-PROVE-IT challenge. Gevuld met keiharde workout-routines.

Heerlijke absurditeit van Wieden+Kennedy weer.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...