Nike Reactland

Steeds meer merken bouwen experience stores om hun producten uit te testen. Nike was daar één van de eersten van met wereldwijd talloze experience stores. En voor de lancering van hun ‘react’ lijn, heeft het merk, samen met Wieden + Kennedy Shanghai de store omgebouwd tot een interactieve game wereld: Reactland.

En het lijkt zelfs heel eenvoudig te werken. Je past je nieuwe ‘react’-sneakers, je gaat op een loopband staan en houdt een controller vast. Ondertussen wordt een 8-bit avatar van je gemaakt en zie je jezelf verschijnen op een groot scherm. Als een Super Mario, maar dan met Nike’s aan.

Na elke run krijgt elke runner een GIF 10 van seconden om te delen. Reactland is nog te bezoeken in de winkels van Shanghai, Beijing, Guangzhou en Chengdu

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
1Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...