Newcastle bandofbrands

https://www.youtube.com/watch?v=9rLILU3B5LY

Ook al doen ze het pas een jaar zijn de Superbowl campagnes van Newcastle Brown Ale legendarisch. En dit keer willen ze hun campagne graag delen met jouw bedrijf.

Waar ze vorig jaar (samen met bureau Droga5) hoge ogen gooiden met hun Superbowl commercials met Anna Kendrick, vraagt nu comedian Aubrey Plaza om aandacht. Newcastle wil namelijk (zoals dat gaat in de sharing economy) haar zendtijd tijdens de Superbowl delen met 20 tot 30 andere bedrijven. En daarmee ook de kleinere bedrijven van Amerika de kans geven om op te vallen tijdens het grootste sportevent van het land.

Dus, heb je nog wat marketingbudget over en ben je van plan om ook aan de andere kant van de oceaan bekend te worden? Geef je dan op!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...