Meet me at Starbucks

http://www.youtube.com/watch?v=9300ZA1z74Y

Starbucks, de keten die de beleving van koffiedrinken in hun filialen (en daarmee van de concurrenten) ooit veranderde, heeft nooit te klagen gehad om klandizie. Door zoveel tijd, moeite, geld en liefde in het product en de beleving van het product te steken, werd dat de marketing en communicatie van het merk. Echter, is de tijd toch gekomen dat Starbucks hun allereerste wereldwijde campagne moest uitrollen.

Het thema van de campagne is ‘Meet me at Starbucks’ en toont op visuele en aantrekkelijke wijze de magie van Starbucks, zonder de keten daadwerkelijk in het middelpunt te plaatsen. In plaats daarvan staat andermaal van de beleving en ervaring van de miljoenen bezoekers wereldwijd centraal.

72andsunny tekende voor het concept en ontwikkelde een campagne waarin 59 Starbucksen op 1 dag zijn gefilmd. Eén dag in het leven van Starbucks-klanten, gefilmd door 39 filmmakers in 28 landen. Het resultaat is een interactieve film, ‘Meet me at Starbucks‘, met een timeline die je laat grasduinen door de diverse verhalen in alle filialen en landen, rondom één product: Starbucks Koffie.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...