KLM Lost & Found

KLM ontvangt wekelijks 40.000 vragen via social media. Eén van de meest gestelde vragen gaat over het terugkrijgen van verloren bezittingen. Dit inspireerde KLM tot het aanstellen van een speciaal Lost & Found team. Het team gebruikt alle beschikbare informatie zoals stoelnummer, telefoonnummer en openbare social media gegevens om passagiers met hun persoonlijke eigendommen te herenigen.

En het team heeft een speciaal lid. Dit is Sherlock. Een Beagle on a mission. De enige hond op een vliegveld die wel aan je mag snuffelen zonder consquenties. En hij is een van de medewerkers van het Lost & Found team die er alles aan doet om jou je verloren spullen terug te geven. Leuk filmpje (gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam) dat laat zien hoe ver KLM daadwerkelijk gaat voor al zijn passagiers.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...