KFC – The hard way

Elke werkgever wil dat zijn werknemers op elke afdeling weet waar het merk omgaat. Hoe het begonnen is en waar zij het verschil kunnen maken. Soms zijn interne presentaties saai en langdradig, maar deze van KFC niet. KFC heeft samen met Wieden + Kennedy Portland een interactieve VR escape room ontwikkeld, waarin de fastfoodketen al haar geheimen blootlegt. Zodat medewerkers alle kennis leren, the hard way.

Elk personeelslid start in de ruimte met als doel om te ontsnappen. Maar dat kunnen ze pas doen als ze de diverse moeilijke, soms bizarre opdrachten en taken hebben opgelost. Want alleen dan leer je wat KFC doet met haar kippen. Allemaal onder de bezielende (en soms creepy) begeleiding van Colonel Saunders.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...