Jägermeister’s 56 Parts

Digitaal werk kan heel tof zijn maar de echte ambacht is niet altijd te ontdekken. Daarom houden we altijd onze ogen op voor werk dat met bloed, zweet en echte handen is gemaakt. Een voorbeeld van dat werk is Jägermeister’s 56 Parts, een project waarin (met echt hout) drie objecten zijn gemaakt die de merkpilaren (historie, ingrediënten and proces) visualiseren. Elk object bestaat uit 56 onderdelen, die refereert aan de 56 ingrediënten die het drankje bevat.

Jägermeister_feeldesain_08 Jägermeister_feeldesain_09 Jägermeister_feeldesain_10 Jägermeister_feeldesain_11 (1) Jägermeister_feeldesain_13 Jägermeister_feeldesain_01

De objecten zijn gefotografeerd en worden ingezet als print/outdoor advertenties. Een prachtig voorbeeld van echte ambacht, gebaseerd op de merkgedachte. Complimenten mogen aan het adres van Olivia Knapp, Yeahhh! Studios en DKNG Studios. (via)

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...