Het paradijs van Corona

Wist je dat je 90% van je leven binnen 4 muren doorbrengt? En dat terwijl er al het moois zich in de buitenwereld bevindt. Corona gaat je daarom helpen. Wieden + Kennedy Amsterdam ontwikkelde samen met The Mill: ‘Paraíso Secreto’. Een ervaring middenin Mexico stad waar meer dan 3.000 mensen een geheim paradijs konden ontdekken.

Het paradijs werd middenin de meest hectische en overbevolkte stad ontwikkeld en geplaatst om zo mensen de mogelijkheid te geven om te ontsnappen. Daarvoor werd theater en virtual reality gecombineerd om mensen echt een natuurlijk gevoel te geven en zo op alle mogelijk zintuigen in te spelen.

Geoffrey Lillemon en Anita Fontaine, Creative Directors van W+K Amsterdam’s future forward creative unit – Dept. Of New Realities, vertellen: “By merging theatre with vanguard VR gaming technology and throwing in elaborate sensory set design, we’ve designed a new and unconventional kind of experiential brand journey for Corona. One which we believe comes pretty close to the future of storytelling – where the audience has a sense of control inside an immersive mixed reality journey.”

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...