Google verweeft zichzelf in New York

Iedereen gebruikt Google, het is niet meer uit je leven weg te denken. En waar Google normaal gesproken kiest voor bewijsvoering door middel van experiment, zoekt het nu de subtiliteit op, binnen New York.

Zo lanceerde Google onlangs haar nieuwste zoek-app. Een app die het gebruik van Google veranderd en het zichzelf van een nieuwe aanspreektitel verschaft. Vanaf nu roep je Google namelijk aan, met ‘OK, Google…’. Deze verandering en vernieuwing heeft reclamebureau 72andSunny verwoven binnen het straatbeeld van New York.

Zo heeft het bureau samengewerkt met lokale ondernemers om op zeer fijne wijze de zoekopdrachten binnen Google te visualiseren. Want op elk object, op elke locatie kun je wel een vraag aan Google stellen. Zo creëerde 72andSunny met zeer kleine middelen en media een grootse campagne.

Google

google-ooh-project-3

google-ooh-project-4

google-ooh-project-5

google-ooh-project-6

google-ooh-project-10

google-ooh-project-13

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook2Share on LinkedIn11Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...