G-Star Uniform of the Free

Vandaag ziet het eerste werk van HERC het levenslicht. Na hun break away bij INDIE werd G-Star als klant aangetrokken hun eerste campagne oogt fris en gewaagd. Uniform of the Free (een verwijzing naar de ontstaansgeschiedenis van denim als een werkuniform) is de naam van de nieuwe herfst/wintercollectie van het kledingmerk en om deze collectie te presenteren werd Dexter Navy (o.a. bekend van clips van A$AP Rocky) als regisseur aangetrokken. Met een (steengoed) lyrical manifest, verzorgt door elektronische duo The Blaze ism HERC & Rapsody, een rapper en dichter uit Chicago, is het werk doordrenkt met cultuur en brengt het een ode aan aan de ‘Kings & Queens of the Street’.

In de film laten verschillende individuen zien hoe ze hun eigen grens verleggen. van vrouwelijke dirtbikeriders tot urban climbers. Leuk detail is dat de streetcasting in de VS via YouTube en Instagram heeft plaatsgevonden.

HERC bewijst met hun eerste werk dat ze als geen ander cultuur en jongeren weet te versmelten door middel van muziek. Een kunde die weinig bureaus zo goed in de vingers hebben.

 

 

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...