Emerce lanceert nieuw digitaal event: Emerce Dare

161103-logo-dare-red

Nederland is een tof digitaal event rijker. Emerce wil Nederland digitale kennis en inspiratie naar een hoger niveau tillen en heeft daarom, in samenwerking met ons en verschillende voorlopers van digital een nieuw event Emerce Dare in het leven geroepen. Dare is voor en door digital creatives met een blik op de toekomst. Topics zijn cutting-edge design, nieuwe visies en ideeën, interaction design, visual design en creatieve processen. Op 30 november in Pakhuis de Zwager staat de eerste editie op het programma met een prachtige line-up van sprekers.

Zo staat Harald Dunnink van Momkai op het podium en praat hij over de balans in design, maar ook Jelle Stienstra van NEWCRAFT die verteld over het ontwerpen van de keuken van de toekomst. Ook internationale sprekers zijn van de partij in de vorm van Erik Jonsson, art director en aanstormend talent met meerdere Cannes Lions, Pencils & FWA in zijn bezit. Ook komt Daniel Holtzman een presentatie houden. Holtzman is creative director van Frog USA.

screen-shot-2016-11-07-at-20-10-44

En de line up kent nog veel meer namen. Voorlopers in Nederland van onder andere Fabrique, Mirabeau en Q42 zijn van de partij. Oftewel een dag die je niet mag missen. Wil je daarbij zijn (en dat wil je), heb je hier de mogelijkheid om kaarten te kopen.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook1Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...