easyJet #Sneakairs

https://youtu.be/Ycp16t6qr8M

easyJet heeft het vliegen in de afgelopen twintig jaar verandert door de vliegtuigbranche op z’n kop te zetten. En de honger naar innovatie is nog niet gestild. De airliner heeft namelijk een tof project gelanceerd dat ervoor zorgt dat je tijdens je stedentrip niet meer naar je telefoon hoeft te kijken.

The Barcelona Streetproject is een app die verbonden is aan ‘slimme sneakers’. Met de app stel je het reisdoel in en de app geeft trilsignalen aan de schoenen als feedback. Gaat je linkervoet bijvoorbeeld vibreren, dan moet je naar links. Zo geeft de sneaker precies aan hoe je moet lopen, terwijl je wel van de stad en de omgeving kan genieten. Tof idee!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...