Dropbox Creative Freedom

Dropbox is inmiddels flink ingeburgerd in de wereld van cloud opslag. En dan komt het moment dat je wist dat zou komen; de eerste commercial. En die is helemaal niet zo gek. Sterker nog, het is een dijk van een film.

Dropbox draait om collectiviteit. Samen creëer je namelijk de mooiste dingen en Dropbox biedt juist die ruimte (en zorgt ervoor dat samenwerken nog makkelijker is). Die ruimte om de mooiste dingen te maken, staat centraal in de merkcampagne.

141 verschillende creatieven werden gevraagd hoe creatieve vrijheid eruit zag en al hun uitspattingen worden samengevoegd in een 60 seconden durende film. Van dinosaurus animator tot een javascript coder. Iedereen mocht zijn eigen interpretatie geven. En het resultaat is kleurrijk en verrassend.

Het is het eerste werk van 72andSunny sinds ze aangesteld zijn als lead agency.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...