Digital Dinner Amsterdam 2014: de sprekers

Tijdens de avond delen creatieven uit binnen- en buitenland weer hun ideeën over culturele en technologische ontwikkelingen tijdens de derde editie van het Digital Dinner. Het is een informeel event met zo’n 100 creatieven die werkzaam zijn op het snijvlak van creativiteit en technologie. Er is nadrukkelijk geen agenda. Een drietal sprekers toont kort een inspirerend project, en de rest van de avond is aan de genodigden om zoveel mogelijk kruisbestuiving en spontane uitwisseling van ideen te laten plaatsvinden. Ook dit jaar nemen ervaren creatieven een jong talent mee om de snelle ontwikkelingen met oude wijsheden te laten fuseren.

Dinner

De sprekers zullen onder leiding van host Mervyn ten Dam (Achtung!) ingaan op de invloed van culturele en technologische ontwikkelingen op (digitale) creativiteit en een aantal inspirerende projecten laten zien. Michael B. Johnson (MPG/Media Lead bij Pixar Animation Studios), Thecla Scheaffer (Chief Marketing Officer bij G-Star) en Borre Akkersdijk (Founder / Art Director byBorre) schuiven aan tafel bij 100 creatieven die werkzaam zijn op het snijvlak van creativiteit en technologie. De avond is bedoeld om ideeën uit te wisselen en elkaar te inspireren.

Kijk voor meer informatie en de kaartverkoop op de website van Digital Dinner.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...