Coca Cola – What are you waiting for

https://www.youtube.com/watch?v=B-ZORRE15RA

Ogilvy Amsterdam en Caviar Content ontwikkelde de eerste campagne voor Coca Cola vanuit haar nieuwste ‘brand strategy’.

In de nieuwste spot, die zaterdag haar primeur beleefde op de Britse TV, worden de sublabels van Coca Cola voor de eerste keer als één merk getoond. Coca cola, Diet, Zero en Life zijn onlangs ge-rebrand en meer in lijn gebracht.

Marketing director Bobby Brittain (ja hij heet echt zo): “This campaign also marks the start of a new direction under our one brand strategy, and we have exciting plans which will bring this ambition to life over the next few months.”

Het verhaal en de muziek zijn een belangrijke factor in de nieuwste spot, daarvoor koos het bureau voor Amsterdamse rapper en producer HT. De spot, die natuurlijk ook om happiness draait, wordt naast op TV ook in een langere vorm in bioscopen getoond.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...