CliniClowns ‘Meeluisteroperatie’

Soms zijn ideeën zo mooi in hun eenvoud, dat je zou willen, dat je ze zelf had verzonnen. CliniClowns ‘Meeluisteroperatie’ is precies zo’n campagne. Hoe kan je het effect van Cliniclowns het best laten horen? Door het effect ervan op te nemen.

Voor één dag verwisselen een aantal CliniClowns hun gewone rode neus voor een neus met een microfoon, een zogenaamde meeluisterneus. En zo hoor je uit eerste hand hoeveel steun en kracht de kinderen uit de CliniClowns halen. Zes kinderen met verschillende verschijnselen werden gevolgd en in beeld (en geluid) gebracht in korte documentaires.

Je kan alle films bekijken op http://www.cliniclowns.nl/meeluisteroperatie. Complimenten voor Lemz, het team erachter dat eerder KLM Space verzon, maakt wederom een goede beurt.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...