Bye Bye Hi!

Het jongerenmerk van KPN stopt ermee. Jarenlang was Hi! het merk dat zich richtte op jongeren maar helaas is die tijd voorbij. Alle Hi! klanten worden ondergebracht bij KPN. En dat doet een beetje pijn.

Want Hi! was altijd het frisse telefoonmerk met ballen. Vanuit bureauperspectief is het ontzettend jammer dat Hi! verdwijnt want het zorgde voor een ander geluid in vergelijking met alle andere telecomproviders. Bureaus waaronder FHV BBDO, het toenmalige Lost Boys en Red Urban hebben prachtig werk mogen maken de afgelopen jaren. Gelukkig neemt het merk neemt wel afscheid met een film waarin legendarische reclametypetjes (zoals Uriah en Chatman) kort hun opwachting maken.

Klanten met vragen kunnen overigens bij Uriah terecht:

Historie
Laten we nog even terugkijken naar wat legendarisch werk van Hi!

Chatman

Hi Vriendendienst

Hi Happy Hour

Bling

Spotify

More Crap!

Bedankt Hi!.. en tot ziens!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...