B&O Play: Listening Matters

Onder de vleugels van Bang & Olufsen is B&O Play bezig om zich te vestigen als premium audiomerk. En daar hoort natuurlijk een campagne bij. En niet zomaar een campagne, een campagne die een fluïde mix maakt tussen experience en content. De campagne bestaat uit verschillende afleveringen die inzoomen op geluid en de manier waarop geluid ons op een bijzondere manier beïnvloedt. Van accenten tot geluiden die je niet (goed) kunt horen. In samenwerking met toonaangevende musici en influentials (zoals Grant Jefferson, Olivia Amato, Stephen Negron  en  Josh Peck( op audio gebied ontstaat er een lading aan interessante content dat alle kanten op gaat.

Het is niet alleen leuk om te kijken maar ook mooi om te kijken, zoals je mag verwachten van zo’n merk. De campagne is gemaakt door

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...