Waarom Illuminated Talks de moeite waard zijn

De ADCN heeft van de Lampenuitreiking een heus festival gemaakt en dat is nieuws. Dus niet alleen prijzen innen maar ook wat broodnodige kennis en inspiratie opsteken. Wij kijken naar het programma en volgens ons zijn dit dé reden waarom je zou moeten gaan.

Sprekers
Als je iets komt opsteken, dan moet je wel goede sprekers hebben. Vooral de diversiteit van de Illumninated Talks maakt het de moeite waard. Usual suspects als Wesley ter Haar en Lode Schaeffer vormen geen verrassing maar sprekers als Reinier Steures (RA*W) en Jochem Leegstra (…,staat) zijn frisse keynote sprekers. Met de internationale aanvulling is het ‘not your average convention’.

Voor elk wat wils
Niet alleen maar marketingdirecteuren of alleen creative directors maar juist een verscheidenheid aan soort sprekers. Dus voor creatieven (van copywriters tot aan designers) als voor marketeers interessant om te bezoeken. En daarnaast heeft de Illuminated Talks verrassende thema’s  waarbij je een blik kan werpen in de wereld van de oude meesters (museumdirecteuren) en hoe yoga bijvoorbeeld invloed heeft op je creativiteit.

Gehele programma
fb-grid81-1024x1024 fb-grid42-1024x1024 fb-grid9-1024x1024 fb-grid31-1024x1024 fb-grid23-1024x1024 fb-grid51-1024x1024 fb-grid61-1024x1024 fb-grid71-1024x1024

En de kaarten zijn ook nog eens meer dan betaalbaar. Lekker gemaakt? Klik hier om je kaarten te krijgen.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...