Transavia en Kokoro kiezen voor elkaar

kokoro transavia

Transavia en KOKORO gaan een intensieve samenwerking aan om het vernieuwde Transavia op de kaart te zetten. KOKORO kwam de afgelopen maanden als beste naar voren in de pitch die Transavia eind vorig jaar heeft uitgeschreven. Het bureau is vernieuwend en heeft de strategische en creatieve kracht plus de cultuur die bij Transavia past.

Roy Scheerder, Commercieel Directeur Transavia: “De afgelopen maanden heeft Transavia voor deze pitch met vier bureaus intensief samengewerkt, zowel op strategie als inhoud was het niveau altijd hoog. KOKORO heeft ons op de diverse onderdelen het meest overtuigd. Ze hebben ons echt geraakt en daarom willen wij met dit bureau onze nieuwe merkpositionering verder creatief vorm gaan geven.

Rik Heijmen, KOKORO: “We zijn enorm blij dat Transavia voor het bureau van een nieuwe generatie heeft gekozen. KOKORO zal de komende tijd de emotionele connectie tussen het hart van Transavia en het hart van mensen verder gaan verstevigen. Samen met het Transavia team gaan we bouwen aan het nieuwe Transavia. Een oerhollands merk met de ambitie om de nieuwe favoriete lowcost airline van Europa te gaan worden.”

De komende maanden gebruiken Transavia en KOKORO om het creatieve werk en de werkwijze tussen KOKORO en de bureaus waar Transavia al mee samenwerkt verder vorm te geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...