The Oddshop verwelkomt BrightPensioen

The Oddshop zal de merkpositionering en campagne ontwikkelen voor de pensioenaanbieder die voor het eerst groot naar buiten treed.

 Sjaak Zonneveld, Commercieel directeur bij BrightPensioen

“We zochten een innovatief en creatief reclamebureau dat toegankelijk is, korte lijnen heeft en altijd voor het beste gaat. Al voordat er een officiële briefing had plaatsgevonden legde The Oddshop creatieve richtingen voor die raak waren.”

Robert van der Lans, Creative Director bij The Oddshop: 

“Bright Pensioen zet de hele pensioenmarkt op zijn kop door te laten zien dat het anders en beter kan, sterker nog, anders en beter moet. Als je dan The Oddshop heet is het vanzelfsprekend dat je bloed harder gaat stromen wanneer je zo’n merk onder je hoede krijgt. 

The Oddshop is een full service reclamebureau dat merken merkwaardig maakt door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder andere voor klanten als de Rijksoverheid, Emmi Caffè Latte, de Bijenkorf en GVB.

BrightPensioen biedt flexibele pensioenopbouw voor zzp’ ers en andere mensen zonder pensioen. BrightPensioen verdient geen geld aan het pensioenvermogen van de deelnemers, maar aan een jaarlijks lidmaatschap. Deelnemers zijn mede-eigenaar van BrightPensioen en delen mee in de winst. Het vermogen van de deelnemers wordt duurzaam en tegen kostprijs belegd.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...