Tele2 kiest voor Code d’Azur

Tele2-header

Na een intensieve pitch koos Tele2 voor Code d’Azur als nieuw creatief digitaal bureau.

Margaret Kreuger (Manager Marketing Communicatie Tele2)
“Tele2 heeft gekozen voor Code d’Azur vanwege haar spot-on creativiteit en de sterke culturele fit. We kijken uit naar een mooie samenwerking.”

Nik Nieuwenhuijs (Managing Director Code d’Azur)
“We hebben enorm veel zin om voor Tele2 aan de slag te gaan! Vanaf onze eerste ontmoeting met het Tele2 team was er al direct een klik. Tele2 heeft ambitieuze doelen gesteld voor de komende jaren en wij zien deze lange termijn relatie als een fantastische kans om digitaal werk (campagnes, social en sales) te maken dat Tele2 helpt deze doelen te behalen.”

De pitch werd begeleid door Tele2. In de komende weken zal Code d’Azur de eerste online campagne ontwikkelen.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...