RA*W trekt weer naar Cannes

RA_W_logo_meat

De meeste vakpers schrijft tijdens het Cannes Lions Festival over de winnaars en focust minder op de kennis en inspiratie die het festival biedt. RA*W gaat daarom met 28 RA*W reporters in Cannes op zoek naar de scherpste insights en de meest inspirerende verhalen. Deze worden geserveerd middels de RA*W’s eigen kanalen en via Pop the Campaign.

Dagelijkse Food for thought
Met een lunchmail genaamd Food for thought biedt RA*W, de stichting die zich inzet voor talentontwikkeling in de reclame, thuisblijvers een dagelijks inspiratie-shot. Inspirerende quotes en opvallende learnings van de Cannes seminars komen hierin aan bod.

Talent meets internationale kopstukken
Internationale kopstukken uit de creatieve industrie waaronder Dylan Williams, Global Chief Strategy & Innovation Officer van Publicis en S edef Onar, Director of Talent van 72andSunny, zijn door RA*W uitgenodigd voor private Q&A’s. Dit jaar zullen een aantal van deze sessies voor het eerst ook via een livestream te volgen zijn op het Twitter kanaal van de stichting: @rawadvertisers. Exacte tijdstippen zullen tijdens het festival bekend gemaakt worden via Twitter en Facebook, waar de sessies ook zijn terug te kijken.

After Cannes
Nieuw dit jaar is RA*W’s after Cannes event, waar jong talent samen met een aantal gevestigde namen, terugblikt op de belangrijkste learnings van het Festival. Tijdens het event komen o.a. inzichten gedestilleerd uit de seminars, gespotte trends en een kleine selectie opvallende cases aan bod. Het RA*W after Cannes event vindt plaats op 22 juli, aanmelden kan binnenkort via de Facebook-pagina van RA*W.

RA*W volgen
De RA*W Reporters verzamelen alle opgedane inspiratie en content op cannes.rawadvertisers.com. Liever hapklare brokken in je mailbox? Meld je dan aan voor RA*W’s dagelijkse lunchmail. Of blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en Instagram.

De trip van RA*W naar Cannes Lions wordt mede mogelijk gemaakt door JCDecaux, Stichting Tick en Result.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...