PLUS Supermarkten kiest voor Energize

PLUS Supermarkten heeft Energize aangesteld als bureau voor digitale campagnes. Energize wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van campagnethema’s naar online activaties en zal daarom gaan samenwerken met Doom & Dickson. Voor Kerst werd gezamenlijk de campagne ‘PLUS introduceert: Het Iedereen doet mee kerstdiner’ ontwikkeld.

Het thema voor de Het Iedereen doet mee Kerstdiner campagne werd ontwikkeld door Doom & Dickson, net als de commercial en het winkelmateriaal. Energize tekende voor de campagnewebsite, waar consumenten door het PLUS kerstmagazine kunnen bladeren en tot aan Kerst élke dag een nieuwe tip kunnen openen. Zo leer je onder andere hoe je makkelijk taken verdeelt, vind je recepten die door iedereen te maken zijn en krijg je advies over de muziek, de aankleding en activiteiten voor na het diner.

De kerstcampagne is de eerste in een reeks van meerdere campagnes die Energize voor PLUS zal ontwikkelen.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...