PIBN wordt Dutch Digital Agencies

Twaalf jaar geleden startte PIBN als een netwerkclub voor ondernemers van internetbureaus. Wat begon als een kleine club groeide uit tot een geheel van nu circa zeventig leden, bedrijven met in totaal ruim 2500 medewerkers die aan nationale en internationale opdrachten werken.

Het doel verbreedde van netwerkclub naar een organisatie die helpt de internetbranche in Nederland te professionaliseren. Vandaag maakt de organisatie een volgende stap in zijn bestaan. Met het veranderen van zijn naam, van PIBN naar Dutch Digital Agencies, zoekt men aansluiting tot een groter deel van de online industrie.

Bestuurslid Adjan Kodde: “PIBN is opgezet als platform voor bureaus. We manoeuvreren tussen de IT- en reclamesector. We willen ons echter niet beperken tot enkel de fullservice internetbureaus. Het DNA van onze leden is altijd honderd procent online geweest. Daarom verbreedt Dutch Digital Agencies de scope van de beoogde leden naar alle bedrijven die zich louter bezighouden met online dienstverlening.”

De focus van Dutch Digital Agencies blijft dezelfde: het helpen professionaliseren van de industrie. Dat gebeurt met kennissessies en netwerkbijeenkomsten waar de duizenden branchegenoten elkaar kunnen ontmoeten.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...