Ogilvy & Mather wint Rabobank-pitch

De Rabobank heeft na een grondige oriëntatie en een pitch van drie bureaus (Lemz en Kingsday) gekozen voor Ogilvy & Mather Amsterdam als nieuw reclamebureau. Een nieuwe communicatiekoers is nodig, omdat de coöperatieve Rabobank op dit moment voor enorme veranderingen staat, met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.

“Ogilvy & Mather is er wat ons betreft het beste in geslaagd om het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers”, aldus Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk & markt communicatie bij de Rabobank.

De samenwerking tussen Rabobank en Ogilvy & Mather kenmerkt zich door co-creatie met alle partijen in de keten, openheid, transparantie en een directe betrokkenheid bij producenten door de bank.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...