Greenberry begint jaar met uitbreiding team

Digitaal bureau Greenberry breidt haar team uit met twee nieuwe medewerkers. Vanaf 1 januari 2015 hebben TjerkJan Oord als Creative Lead en Jordi Koppenhol als Strategy Lead het team versterkt. Greenberry specialiseert zich in het ontwikkelen van slimme campagnes, product innovaties, apps en tools voor klanten als Centraal Beheer Achmea, BNN/VARA en Zilveren Kruis.

TjerkJan Oord heeft hiervoor gewerkt als Art Director bij JWT Amsterdam, Fitzroy en Selmore en is als freelancer actief geweest bij Isobar, N=5, Achtung! en Lost Boys. Vanaf december versterkt hij het team als Creative Lead.

Jordi Koppenhol start per januari als Strategy Lead. In de afgelopen jaren heeft hij gewerkt bij Etcetera & Red Urban als Strategy Director en was daarvoor actief bij OMD en .bone.

Strategy Director en oprichter Jan-Willem van Beek over de uitbreiding:  We zijn een groeiend digitaal bureau met grote ambities. Met Jordi en TjerkJan hebben we twee toppers uit de markt erbij versterken we ons team om onze ambities verder waar te maken.

 

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...