Funda kiest voor Kokoro

Na een strategische pitch met verschillende bureaus, brengt funda haar communicatiebelangen onder bij reclamebureau KOKORO Amsterdam. Het bureau gaat vanaf september aan de slag voor het grootste vastgoedplatform van Nederland.

Mensen zien funda als een website, maar funda is méér dan dat. Het is net als Facebook, Dropbox en Airbnb een heuse dotcom. Vernieuwend en innovatief, maar dan op z’n Nederlands. Tegelijkertijd is funda een merk met een hart. KOKORO zal in de komende tijd de emotionele connectie tussen het hart van funda en het hart van mensen verder verstevigen.” Aldus Rik Heijmen, Strategy director bij KOKORO Amsterdam.

“Wonen is emotie. Funda is dan ook niet zomaar een website met aanbod, want achter elk huis zit gevoel. Gevoel van verkopers én van mogelijke kopers. De rol van de makelaar is cruciaal in het hele traject. Samen willen we inspireren! KOKORO begrijpt hoe belangrijk dit is voor onze communicatie. Ik ben ervan overtuigd dat we in samenwerking met KOKORO een nog betere merkbeleving kunnen creëren”. Aldus Afke van de Klashorst, Head of Marketing bij funda.

Funda is de 4e klant van het in 2013 opgerichte boutique advertising agency KOKORO Amsterdam. KOKORO Amsterdam werkt o.a. voor Simyo (KPN), dagblad Trouw en Somfy. En werd vorig jaar uitgeroepen tot beste nieuwkomer onder de Nederlandse reclamebureaus.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...