Floris Hülsmann start Namarama

Zes jaar geleden (!) interviewden we Floris Hülsmann al in ‘Top of the Pop’. Toen nog CD bij (wijlen) KONG en nu is hij met iets nieuws begonnen: Namarama, een bureau voor nieuwe merk-, bedrijfs- en productnamen. Volgens Floris de ultieme vorm van zijn vak: copywriting.

“Er komt tegenwoordig meer kijken dan je denkt bij een goede naam. Je moet rekening houden met het zoekgedrag van mensen, invloed van je naam op je imago en ontwikkelingen in de nabije toekomst, zoals gebruik van Siri. Met Namarama heb ik een systeem opgezet waarmee we snel kunnen zien welke naam het beste voor je werkt. En help ik daarnaast met het verder ontwikkelen van een tone of voice, waarmee bedrijven en startups hun verdere marketing kunnen opzetten.”

Voor meer informatie kunnen mensen gratis het e-book ‘www.namarama.nl/bestellen’ bestellen om inzicht in de do’s en don’ts van namen bedenken te krijgen.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...