AdNight Line-up compleet

Over anderhalve maand gooit de Amsterdamse creatieve industrie voor het eerst massaal de deuren open tijdens het gloednieuwe evenement ADNIGHT. Het belooft een overvol inspirerend programma te worden op 7 oktober. Van 20:00 uur tot middernacht organiseren de 50 bureaus elk afzonderlijk een eigen programma. Een unieke kans om de sfeer van de verschillende bureaus te proeven, werk te bewonderen en mensen te ontmoeten.

De diversiteit van deelnemers aan ADNIGHT is groot. Van design- en muziekbureaus tot digitale innovatie en filmproductie. En ook wat betreft programma’s valt er genoeg te kiezen. Van pop-up stores en rollerdisco’s tot seminars en commercialbioscopen. Het volledige programma wordt begin september bekend gemaakt.
De deelnemende bureaus zijn, in alfabetische volgorde:

ACHTUNG! mcgarrybowen, AKQA, Alfred, Ambassadors, Being There, Brandbase, Buutvrij for Life, CCCP & Holy Fools, CODE D’AZUR, Czar, Dawn, DDB & Tribal Amsterdam, Dpplr, Energize, Etcetera, Eyeforce, FC Walvisch, FCB Amsterdam, Glasnost, Grey Benelux, Halal, Havas Boondoggle Amsterdam, Indie Amsterdam, Isobar/Social Embassy, Kapsalon, KHANNA\REIDINGA, Kokoro, Lemon Scented Tea, made.for.digital, MassiveMusic, Noise/ Noprotocol/ Bored of Advisors, Ogilvy, Perfect Fools, Red Urban, Ride, Selmore, Sizzer Amsterdam, Superhero Cheesecake, Superheroes, TamTam & a friend of mine (a part of DEPT), TBWA\NEBOKO, The Boardroom, This Page Amsterdam, Tosti Creative, Vice, Wink, Woodwork en Wunderman Amsterdam.

CODE DAZUR MASSIVEMUSIC SUPERHERO CHEESECAKE SUPERHEROES VICE
Geïnteresseerde marketeers en mensen werkend in de reclame kunnen een passe partout kopen voor ADNIGHT die toegang geeft tot alle bureaus tijdens de avond en de officiële afterparty. De early bird kaarten zijn tot zondag te verkrijgen op http://adnight.eventbrite.com

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...